2015年3月13日 星期五

肉餅兩味…


青少年已煮了差不多一星期的晚餐
攪到我有少少內疚
所以今天早些回去煮飯
好想食呀
所以決定今日整

但是HONEY 不喜歡食鹹魚
所以我把肉餅一分為二
一個用ANCHOVIES 當鹹魚來蒸
另一個加滑蛋來蒸
結果2個都好食
HONEY 覺得ANCHOVIES 可以接受
沒有傳統鹹魚的味道
下次可以再整


另外, 我一向很想買一個蒸焗爐
很多BLOG 友都說 MIELE 好用
雖然英國已比港澳便宜
但是真是太貴

後來聽說水波爐好用
本來都想過2個月去日本時買一部回來
不過聽朋友說 美的有一個微波爐都有蒸焗功能
價錢平好多 (不用2千人民幣)…
加上我想換微波爐
故此在中國買了一部過來
今天終於運到
雖然未開始用
不過感覺都不錯
希望好用喇


7 則留言:

  1. 要打稅嗎? 等你分享下好唔好用呀! 在網上買?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我妹妹幫我在淘寶買, 然後送去我公司在中國的工廠, 再船運過來, 所以不用打稅...

      刪除
  2. 你真係整咗.
    我都有同一問題>>要打稅嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我妹妹幫我在淘寶買, 然後送去我公司在中國的工廠, 再船運過來, 所以不用打稅...

      刪除
  3. 因為我廚房唔大, 所以貴d都買部四合一爐, 有齊風焗, 水焗, 水蒸, 微波爐四合一.

    回覆刪除