2015年3月12日 星期四

14 回澳篇 – 完結篇

回澳的日子通常很快過
一轉眼就要回英了
妹妹一早煮好飯
待我食埋晚飯就出碼頭
搭船過香港再搭機




每次回澳的旅程
我都覺很辛苦
因為要轉機又要轉船
我在機上很多時都不能睡
所以更辛苦
但很感恩
今次的長途航機兩次也不滿
所以我一個人可以坐一排坐位
可以打橫睡一下

而回澳最開心當然是見家人/朋友
同時食食一些很懷念的食物











另外, 今次回澳比較難忘的事
就是我帶的行李
因為我的機票是可以帶223KGS 的行李
加上手提行李7KGS…
其實都幾多

但是因為我買了很多東西
加上要幫朋友帶一些東西回英
所以我想2個喼是不夠的
然後我就再上網用50歐元買多一個23KGS的行李
本來想一個人帶3大喼1手提喼
妹妹車我出碼頭即寄倉
然後轉機又不用提
到達時搭的士就可以回家了
所以就更豁出去的再買物資回英

那知道PACK 行李時才知
4 個喼都是入不了的
要留一些待HONEY 4月回澳時幫我取
而我就每個大喼裝了各30KGS…
手提超過10KGS…
即合共100 GKS…
真是破晒記錄

在香港CHECK IN
地勤說我每個喼都超重
要我RE-PACK 及抽出一些
我弄了很久
RE-PACK 2
最後都是超重
因為太疲倦,我已放棄
同地勤講我不可以再抽了
我願意付額外費用
反而是地勤查了要付千多元港幣
說太多了,給我放行
真是一額汗
因為真是太辛苦
我想真是只此一次
以後也不敢一個人帶4個喼了



6 則留言:

  1. 我而家返香港好少買野, 唔會過磅

    回覆刪除
  2. 行李喼點輕都有重量, 所以我用厚身嘅紅白藍嘅袋放d唔碎可壓嘅乾貨, 衫或者書. 易爛唔壓得就放喼或手提.
    如果d嘢可久放又唔急嘅就寄郵件, 海郵或平郵都好平夠經濟.

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果不拖喼, 用紅白藍我拿不到的...
      我查過了澳門寄英國SEA 都好貴架...

      刪除
  3. 澳門有冇直航飛歐洲㗎?例如去葡國。

    回覆刪除