2015年3月11日 星期三

14 回澳篇 – 打邊爐

回英前一天
我的家人又齊集在一起
打邊爐





其實我之前已在家姐家打了一次
今次我當然不介意再打
因為在澳門打邊爐比英國好
因為有很多海鮮
今次妹妹買了一隻大龍蝦
真是好好味












10 則留言:

  1. 喺!外國打邊爐就係欠咗啲海鲜

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都是有的, 不過要專程出去買, 同時都幾貴...

      刪除
  2. 好豐富呀, 有臘鴨腸, 聖子

    回覆刪除
  3. 打邊爐有丸,有肥牛我就夠。

    回覆刪除
  4. 我喜歡食海鮮, 但覺得打邊爐海鮮用湯煮鮮味流失咗, 而且辣椒炒蟹, 蒜蓉蒸蝦味道多元化d.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得都O.K. 因為海鮮好快熟, 其實好像白灼, 所以好鮮味...

      刪除