2015年3月9日 星期一

14 回澳篇 – 香港一天遊 : 晚餐在尚興 (潮州菜)


每次回澳都會抽一天過香港
買買東西, 見見朋友
今次我妹妹同我一起去
因為我們想去安利買鮑魚麵
結果因為店鋪新年沒有開, 買不到
反而去了安記買鮑魚及海味….
然後就同妹妹再周圍逛
食吓午餐, TEA TEA, 買買東西
很快就到晚餐時間





今次香港朋友約了我去尚興食潮洲菜
這間餐廳在香港都幾出名
地方沒有豪華的裝修
但有很多名人都會幫襯
當晚我都好留意城城會不會來

說回食物
我是很喜歡食潮州菜
特別是它的鹵味及豬肚湯
還有蠔餅, 水晶飽, 反芋沙等
最重要就是之前及之後的功夫菜
我覺得當晚的餸全部都好好食
真是多謝朋友幫忙訂位
















4 則留言:

  1. 回覆
    1. 我不知是否靚些, 但因為橫豎都要買, 就順便...

      刪除
  2. 舊年你走咗我先番到香港, 真係可惜同你差少少就見到.

    回覆刪除