2015年3月4日 星期三

14 回澳篇 – 佛笑樓2 (葡國菜)



次回澳
我都一定會找我的兩個手拍交相聚
大家傾心事,聚聚舊
今次我們選了佛笑樓2
食葡國菜


而在澳門食葡國菜
我最喜歡的就是
餐廳的麵包
在澳門食葡餐/西餐
多數都有跟上麵包
反而在英國就一定要另叫

今餐的食物都幾不錯
招牌菜非洲雞好食
反而牛肋骨麻麻
幸好梳乎厘好食







6 則留言:

  1. 我地呢度嘅西餐麵包都要另叫!

    回覆刪除
  2. 下次回來同你去"The Kitchen", 佢d麵包都好味. 你可時回來通知我. 訂位食午餐.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀, 下個月回來喇, 到時約你...

      刪除