2013年10月27日 星期日

HELLO



HI HI…


暫時未知何時開始在這裡寫BLOG...


先同大家打個招呼...


28 則留言:

  1. 回覆
    1. GG, 恭喜發財, 我開始重新寫BLOG 了...

      刪除
  2. 回覆
    1. 恭喜發財, 我開始重新寫BLOG 了...

      刪除
  3. 回覆
    1. 何媽, 恭喜發財, 我開始重新寫BLOG 了...

      刪除
  4. 期待再喺呢度見到你嘅風采!

    回覆刪除
    回覆
    1. DOUBLE MA,
      恭喜發財, 我開始重新寫BLOG 了...

      刪除
  5. 我嚟報到呀!
    要打驗證碼喎!
    去設定~文章和留言~顯示字詞驗證~否~儲存設定

    回覆刪除
    回覆
    1. 雀后,
      恭喜發財, 我開始重新寫BLOG 了...

      刪除
  6. 我都嚟報到先, 我已掉低個 blog咁耐, 睇嚟要再寫番都要好大動力.

    回覆刪除
  7. Hi Da Da: I have read ur blog for a long time. Do hope that u will start writing your travels & happy family lives of your nephew in the soon future. Vicky

    回覆刪除
    回覆
    1. 恭喜發財, 我開始重新寫BLOG 了...

      刪除
  8. 終於找到你, 以為你唔寫, 新的是要慢慢攪, 初時比教難, 用落都方便 !

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. THANKS 涼粉子,
      恭喜發財, 我開始重新寫BLOG 了...

      刪除
  10. DA DA : Merry Christmas and Happy New Year !

    回覆刪除
  11. 回覆
    1. 恭喜發財, 我開始重新寫BLOG 了...

      刪除
  12. It took me 20++++ times to pass the 驗証碼!丶

    回覆刪除
    回覆
    1. 我放低個BLOG 很久, 不知有驗碼此事...

      刪除
  13. 回覆
    1. 恭喜發財, 我開始重新寫BLOG 了...

      刪除